Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt S-Pankin yrityskaupan

18.7.2023

S-Pankki Oyj, Pörssitiedote, 18.7.2023 klo 9.30

Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt S-Pankin yrityskaupan

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) on hyväksynyt yrityskaupan, jossa S-Pankki Oyj ostaa liiketoimintakaupalla Svenska Handelsbanken AB:n Suomen henkilöasiakas- sekä varainhoito- ja sijoituspalveluliiketoiminnot.

S-Pankki tiedotti 31.5.2023 mainitusta liiketoimintakaupasta. Järjestelyyn liittyvä ilmoitus jätettiin Kilpailu- ja kuluttajavirastolle 6.7.2023, ja virasto hyväksyi yrityskaupan 17.7.2023.

Järjestelyn toteutuminen edellyttää vielä viranomaisten hyväksyntää muiden järjestelyyn osallistuvien tahojen eli Oma Säästöpankki Oyj:n ja Vakuutusosakeyhtiö Henki-Fennian osalta.

Yhteyshenkilöt:
Jussi Sokka, johtaja, Lakiasiat ja Hallinto

Tietoja julkaisijasta S-Bank Plc

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi