Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu

Askarruttaako mieltäsi jokin tuotteisiimme tai palveluihimme liittyvä asia? Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastauksen yleisimpiin asiakkaidemme esittämiin kysymyksiin.

Asiakaspalvelumme tavoitat lähettämällä viestin verkkopankissa tai S-mobiilissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta.
 
Asiakaspalvelussamme aamun ensimmäiset tunnit ovat yleensä ruuhkaisimpia, joten suosittelemme soittamista esimerkiksi iltapäivällä. Saamme eniten yhteydenottoja kuun vaihteessa ja puolivälissä, joten muina aikoina pystymme todennäköisesti vastaamaan sinulle nopeammin.
 

 


Hae usein kysytyistä kysymyksistä

S-Pankin asiakkuus

Tuotteet ja palvelut

Henkilötiedot ja turvallinen pankkiasiointi

Osio otsikolla Yhteystiedot

Näin tavoitat meidät

Verkkopankki

Verkkopankissa voit viestitellä turvallisesti asiakaspalvelumme kanssa ja hoitaa henkilökohtaisia raha-asioitasi. Kirjautumiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset tai S-mobiilin tunnistamisen

S-mobiili

S-mobiilissa voit lähettää viestiä asiakaspalvelullemme ja hoitaa raha-asioitasi. S-mobiilista löydät myös toimipaikkamme. Sovellukseen pääset kirjautumaan verkkopankin salasanalla tai tunnistautumalla S-mobiililla.

Lue lisää S-mobiilin pankkipalveluista

Näin saat verkkopankkitunnukset

Asiakaspalvelupisteet

Asiakaspalvelupisteissä voit hoitaa päivittäisiä raha-asioitasi: Tarvitset tunnistautumiseen henkilötodistuksen tai S-mobiilin tunnistamisen.

Voit välttää jonotuksen varaamalla ajan asiakaspalvelupisteeseen. Halutessasi voit tulla myös ilman ajanvarausta.

VARAA AIKA

Asiakaspalvelu, Chat-palvelu

Chat-robotti Aulis vastaa kysymyksiisi S-Pankin sivustolla ja verkkopankissa vuorokauden ympäri joka päivä. Verkkopankissa voit keskustella myös asiakaspalvelumme kanssa arkisin kello 9-16. Chat-ikkuna löytyy sivun oikeasta reunasta. Ethän kerro chatissa henkilötunnustasi, korttinumeroasi tai muita henkilötietojasi.

Asiakaspalvelu, puhelinpalvelu

puh. 010 76 5800010 76 5800 (pvm/mpm)
ma–pe kello 9–16

Opastamme mielellämme päivittäisissä pankkiasioissa. Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.

Asiakaspalvelussamme aamun ensimmäiset tunnit ovat yleensä ruuhkaisimpia, joten suosittelemme soittamista esimerkiksi iltapäivällä.

Näin soitat asiakaspalveluun

Soittaessasi asiakaspalveluumme, sinun tulee ensin tunnistautua. Varmista ennen puhelua, että käytössäsi on S-Pankin käyttäjätunnus sekä S-Pankin tunnuslukutaulukko tai S-mobiili tunnistamista varten.

Valitse ensimmäisessä valikossa, miten haluat tunnistautua. Tunnistautumisen jälkeen pääset valitsemaan asiointisi aiheen.

Lue lisää tunnistautumisesta

S-Pankkiirit

S-Pankkiirit palvelevat sinua ajanvarauksella asuntolaina-asioissa sekä muissa vakuudellisia luottoja koskevissa asioissa. Täytä lainahakemus verkossa ja varaa samalla aika lainaneuvotteluun. Lainaneuvottelussa voit tunnistautua S-mobiililla, minkä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Private Banking

Toimipaikat: Helsinki, Turku, Tampere ja Oulu
S-Pankki Private -palvelut sopivat asiakkaille, joilla on varainhoidossa yli 300 000 euroa. Kun haluat keskustella sijoittamisesta asiantuntijan kanssa, jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella, niin yksityispankkiirimme ovat sinuun pian yhteydessä.

Täytä yhteydenottolomake

Facebook ja Twitter

Tavoitat asiakaspalvelijamme myös Facebookissa ja Twitterissä ma–pe klo 9–16. Sosiaalisessa mediassa autamme ja opastamme yleisellä tasolla, joten ethän jaa siellä henkilötietojasi tai muuta pankkisalaisuuden alaista tietoa. 

Facebook

Twitter

S-Biili

S-Biili tuo asiakasomistajan palvelut ja S-Pankin myös pienemmille paikkakunnille. S-Biilin sisällä on palvelupiste, jonne voit istahtaa palvelumyyjän juttusille ja hoitaa rauhassa kuntoon asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteesi liittyvät asiat.

Lue lisää S-Biilistä

Korttiturvallisuus

Lähetämme asiakkaillemme turvallisuussyistä viestejä tietyistä korttitapahtumista. Haluamme näin varmistaa, että olet itse tehnyt kyseisen tapahtuman. Jos saat tällaisen viestin, ole yhteydessä korttiturvallisuusnumeroomme +358 10 435 5993+358 10 435 5993, ma–pe kello 8–17 (pvm/mpm).

Lainojen ja luottojen maksuviiveet

Voit olla maksuviiveisiin liittyen yhteydessä luotonvalvontaan lähettämällä viestin verkkopankin kautta. S-Pankin verkkopankkitunnukset ovat maksuttomat. Voit hakea niitä asiakaspalvelupisteessä

Jos et pääse käyttämään verkkopankkia, voit soittaa asiakaspalveluumme, joka palvelee lainojen ja luottojen maksuviiveisiin liittyen ma-pe klo 10-15.

Muut yhteystiedot

Pankkitunnusten sulkupalvelu 

puh. 09 6964 682009 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820+358 9 6964 6820.

Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.

Korttien sulkupalvelu 

puh. 020 333020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333+358 20 333.

Osuuskaupan asiakasomistajuus 

Osuuskaupan asiakasomistajuuteen, asiakastietoihin, Bonukseen ja esimerkiksi lahjakortteihin liittyvissä asioissa sinua palvelevat S-ryhmän asiakaspalvelupisteet ja s-kanava.fi

Etsi lähin asiakaspalvelupiste

Siirry S-kanavalle

Päivitä yhteystietosi

Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.

Päivitä yhteystietosi

Anna palautetta tai tee reklamaatio

Jos haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella. Reklamaation tai muun henkilökohtaisen pankkiasian voit hoitaa esimerkiksi verkkopankin tai S-mobiilin viestillä.

 

 

Lue palautteen antamisesta

Lue reklamaation tekemisestä

 

Halutessasi voit myös soittaa meille numeroon 010 76 5800010 76 5800 (ma–pe kello 9–16, pvm/mpm).