Private Banking -asiakkaiden ajanvaraus
Varaa aika asuntolaina-neuvotteluun
Hei Handelsbankenista siirtyvä Private Banking -henkilö- tai yritysasiakas! Täällä voit varata itsellesi ajan asiantuntijallemme asiakkuutesi siirtoa varten.
Tässä voit varata ajan lainaneuvotteluun. Valitse haluatko käydä neuvottelun verkkotapaamisena tietokoneella tai tabletilla vai puhelimitse.
Etsi vapaita aikoja
Etsi vapaita verkko- ja toimipaikkatapaamisaikoja valitsemalla sijainti ja asiakkuus. Jos haluat katsella pelkkiä verkkotapaamisaikoja valitse sijainniksi Verkkotapaamiset.
Hae toimipistettä
Etsi sinulle sopiva toimipiste kaupungin, alueen, toimipaikan tai postinumeron mukaan.
Valitettavasti hakemaasi toimipistettä ei löydy. Alla näet muut lähimmät toimipisteet.
Valitettavasti hakemaasi toimipistettä ei löydy. Alla näet valittavissa olevat toimipisteet.
S-Laina
Voit hakea S-Lainaa helposti S-mobiilissa tai verkossa. Lainan hakeminen onnistuu myös muiden pankkien pankkitunnuksilla. Hakemus ei sido sinua mihinkään. Voit hakea lainaa yksin 30 000 euroon saakka ja tätä enemmän yhdessä toisen hakijan kanssa. Halutessasi voit myös varata ajan asiakaspalvelupisteellemme.
Hae lainaa
Hae kätevästi lainaa kaikkien pankkien pankkitunnuksilla.
Suosittelemme, että jatkat S-mobiilillla
Ladattuasi S-mobiilin puhelimeesi pääset saumattomasti jatkamaan hakemukselle.
Jos sinulla ei ole S-mobiilia puhelimessasi, voit tehdä hakemuksen myös verkkopankissa. Hakemuksen tekeminen verkkopankissa hoituu sujuvimmin tietokoneella tai tabletilla.
Handelsbankenista siirtyvät asiakkaat
Olemme lähettäneet kaikille Handelsbankenista siirtyville asiakkaille kirjeen, joka sisältää tärkeitä toimintaohjeita asiakkuuden siirtymiseen liittyen. Voit avata S-Pankin palvelut verkossa alla olevasta painikkeesta sekä tarkistaa, löytyykö sinulta S-Pankin pankkitunnukset mahdollisesti jo entuudestaan. Jos verkossa asiointi ei ole mahdollista, voit varata ajan palveluiden avaamiseksi asiakaspalvelupisteellemme.
Private Banking -henkilöasiakas
Olemme lähettäneet kaikille Handelsbankenista siirtyville Private Banking asiakkaille kirjeen, joka sisältää tärkeitä toimintaohjeita asiakkuuden siirtymiseen liittyen. Voit avata itse S-Pankin palvelut verkossa sekä tarkistaa, löytyykö sinulta S-Pankin pankkitunnukset mahdollisesti jo entuudestaan.
Tarjoamme Private Banking -asiakkaillemme mahdollisuuden hoitaa asiakkuuden siirtymiseen liittyvät asiat myös yhdessä asiantuntijamme kanssa. Etsi itsellesi sopiva ajankohta vapaista ajoista. Ajat ovat varattavissa 1.10. alkaen ja tapaamisia järjestetään 14.10. lähtien.
Tarvitset mukaan tapaamiseen voimassa olevan passin tai henkilökortin.
Verkkotapaamiseen voit tunnistautua minkä tahansa suomalaisen pankin pankkitunnuksilla.
Private Banking -yritysasiakas
Olemme lähettäneet kaikille Handelsbankenista siirtyville Private Banking asiakkaille kirjeen, joka sisältää tärkeitä toimintaohjeita asiakkuuden siirtymiseen liittyen. Ennen yrityksenne asiakkuuden ja/tai sijoituspalveluiden siirtymistä tai tapaamista teidän tulee päivittää yrityksenne asiakastiedot. Asiakastiedot voi päivittää 7.10. alkaen alla olevasta painikkeesta.
Tarjoamme Private Banking -asiakkaillemme mahdollisuuden hoitaa asiakkuuden siirtymiseen liittyvät asiat myös yhdessä asiantuntijamme kanssa. Etsi itsellesi sopiva ajankohta vapaista ajoista. Ajat ovat varattavissa 1.10. alkaen ja tapaamisia järjestetään 14.10. lähtien.
Tarvitset mukaan tapaamiseen voimassa olevan passin tai henkilökortin.
Verkkotapaamiseen voit tunnistautua minkä tahansa suomalaisen pankin pankkitunnuksilla.
Asuntolaina
Käymme lainaneuvottelut hakemusten perusteella. Voit täyttää hakemuksen verkkosivuillamme. Hakemus ei sido sinua mihinkään ja voit täyttää hakemuksen, vaikka lopullinen kohde ei olisi vielä tiedossa. Hakemuksen täyttämisen yhteydessä voit varata ajan lainaneuvotteluun. Jos et varaa aikaa, olemme sinuun yhteydessä hakemuksen käsittelyn jälkeen.
Voit tehdä muutoksia nykyiseen lainaasi helposti verkkopankissa. Tarvittaessa tavoitat meidät lähettämällä viestin S-mobiilista tai verkkopankista.
Käteisnostot ja -talletukset
Voit nostaa käteistä helpoiten pankkikortilla maksutta lähes tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalla. Tarvitset käteisen nostamiseen S-Etukortti Debit -kortin, kortin tunnusluvun sekä henkilöllisyystodistuksen (muovinen ajokortti, henkilökortti tai passi). Tallettaminen onnistuu henkilökortilla tai passilla.
Tarvittaessa voit nostaa ja tallettaa käteistä myös niissä asiakaspalvelupisteissä, joissa tarjotaan käteispalveluja arkisin kello 10-12. Jos nostat tai talletat suurempia summia, katso ohjeet verkkosivuiltamme.
Säästäminen ja sijoittaminen
Voidaksemme palvella sinua parhaiten, valitse tästä omiin tarpeisiisi sopiva säästämisen tai sijoittamisen muoto. Tapaat sijoitusasiantuntijamme puhelimitse tai verkkotapaamisessa.
Kuukausisäästäminen
Voit aloittaa säästämisen itsellesi sopivimmalla tavalla, suoraan rahastoon tai ottamalla Säästäjä-palvelun käyttöön S-mobiilissa tai verkkopankissa.
Kerralla sijoitettava summa rahastoon
Voidaksemme palvella sinua parhaiten, valitse omiin tarpeisiisi sopiva säästämisen tai sijoittamisen muoto sekä arviosi kerralla sijoitettavasta summasta.
Sijoita summa helposti verkossa
Voit ostaa rahastoja ja seurata sijoitustesi kehitystä helposti S-mobiilissa ja verkkopankissa.
Varaa aika sijoitusasiantuntijalle
Tapaamismuoto
Vapaat ajat
Valitse sijainti ja asiakkuus nähdäksesi vapaita aikoja.
Voit valita uuden päivämäärän kalenterista tai tarkastella alla näkyviä seuraavia vapaita aikoja.
Seuraavat vapaat ajat
Valitulle päivämäärälle ei valitettavasti löytynyt vapaita aikoja. Voit valita uuden päivämäärän kalenterista.
Valitettavasti emme löytäneet hakuehtoja vastaavia aikoja. Kokeile valita jokin toinen sijainti tai tarkista aikarajaus (aamu, iltapäivä).
Valitettavasti valitusta toimipisteestä ei löydy hakuehtoja vastaavia vapaita aikoja. Alla näet muut lähimmät toimipisteet.
Kaipaatko lisätietoa?
Haluatko tietää lisää säästämisestä ja sijoittamisesta? Voit säästää helposti joko arkipäivän ostosten lomassa Säästäjä-palvelulla tai sijoittaa rahastoon. Tutustu säästämisen ja sijoittamisen vaihtoehtoihin ja vinkkeihin. Jos kaipaat lisää ohjeistusta, voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme.
Autamme mielellämme asiakaspalvelussamme, jos sinulla on kysyttävää.
Vahvista ajanvaraus
Kun hoidat yrityksen asioita huomioithan seuraavat asiat:
- Otathan mukaan tapaamiseen oman henkilöllisyystodistuksen (passi tai henkilökortti)
- Tapaamiseen tulee osallistua yrityksen nimenkirjoitusoikeutettu/-oikeutetut tai valtuutettu.
- Valtuutetun tulee ottaa mukaan hallituksen kokouksen pöytäkirja, jossa valtuutus näkyy tai vaihtoehtoisesti valtakirja, jonka on allekirjoittanut nimenkirjoitusoikeutettu.
Tarvitsette tapaamiseen mukaan myös seuraavat dokumentit:
- Hallituksen kokouksen pöytäkirjan, jossa yritys antaa luvan verkkopankkitunnusten avaamiselle sekä ilmoittaa yksilöidysti yrityksen verkkopankkikäyttäjät. Yrityksen verkkopankkikäyttäjät tulee yksilöidä seuraavilla tiedoilla: nimi, henkilötunnus, sähköposti ja puhelinnumero.
- Hallituksen kokouksen pöytäkirjaan tarvitaan myös yksilöinti tilin/tilien käyttöoikeuden antamiseen yritysverkkopankissa. Käyttäjät, jotka on ilmoitettu yritysverkkopankkikäyttäjiksi saavat samalla myös tilinkäyttöoikeudet niille tileille, jotka ovat merkitty hallituksen kokouksen pöytäkirjassa yritysverkkopankkiin maksuliikennetileiksi.
- Rekisteriote, joka on enintään 3kk vanha
Jos et ole vielä S-Pankin asiakas, ajanvarausta varten antamasi tiedot tallentuvat vain ajanvarausjärjestelmäämme. Tällöin säilytämme tietoja varaushetkestä siihen asti, kunnes varaamastasi tapaamisesta on kulunut kaksi kuukautta.
Voit lukea lisää henkilötietojesi käsittelystä tietosuojaselosteestamme, jonka löydät verkkosivuiltamme osoitteesta s-pankki.fi/tietosuoja.
Kiitos varauksestasi
Varausvahvistus on lähetetty antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja/tai antaamasi puhelinnumeroon tekstiviestillä. Saat kaksi vuorokautta ennen tapaamista muistutusviestin samaan sähköpostiosoitteeseen ja/tai antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä.
Merkitse varaustunnus itsellesi muistiin. Tarvitset tunnusta, jos haluat perua varaamasi ajan. Löydät varaustunnuksen myös varausvahvistuksestasi.
Toimipiste
Puhelintapaaminen
Asiantuntija soittaa sinulle ajanvarauksesi ajankohtana varauksessa ilmoitettuun puhelinnumeroon. Sinut tunnistetaan S-mobiililla, joten huolehdithan, että sinulla on S-mobiili tunnistaminen käytössä ennen tapaamista.
Verkkotapaaminen
Verkkotapaaminen on helppo ja turvallinen tapa olla yhteydessä asiantuntijoihimme. Tapaaminen on videoneuvottelu, jossa keskustelet asiantuntijamme kanssa videoyhteydellä ja näet ruudulta keskusteluun liittyvää materiaalia.
Voit tunnistautua verkkotapaamisessa S-mobiililla, mobiilivarmenteella tai minkä tahansa pankin pankkitunnuksilla.
Varmista, että tavoitamme sinut
Peru varattu aika
Jos haluat muuttaa varaamaasi aikaa, peru ensin nykyinen varauksesi. Perumisen jälkeen voit tehdä uuden varauksen haluamallesi ajankohdalle.
Olet saanut varauksen yhteydessä varaustunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Tarvitset varaustunnuksen ajan perumista varten.
Voit hakea tekemäsi varauksen vahvistusviestissä saamallasi varaustunnuksella.
Löydät varaustunnuksen vahvistusviestistä.
Jos et löydä varaustunnustasi, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Peru varattu aika
Varauksen tiedot
Jos haluat muuttaa varaamaasi aikaa, peru ensin nykyinen varauksesi. Perumisen jälkeen voit tehdä uuden varauksen haluamallesi ajankohdalle.
Olet saanut varauksen yhteydessä varaustunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Tarvitset varaustunnuksen ajan perumista varten.
Jos et löydä varaustunnustasi, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Ajanvaraus peruttu
Ajanvarauksesi on nyt peruutettu. Voit halutessasi tehdä uuden varauksen.
Jos haluat varata uuden ajan, varaathan sen käyttämällä aiemmin saamassasi tekstiviestissä tai sähköpostissa ollutta varauslinkkiä.
Peruttu ajanvaraus
Jotain meni pieleen
Pahoittelemme, toimintoa ei voitu suorittaa. Kokeilethan hetken kuluttua uudelleen.
Jatka tallentamatta?
Jatkamalla tallentamatta poistut ajanvarauksen vahvistamisesta, aikaa ei varata ja sivulle syöttämäsi tiedot menetetään.
Jos haluat jatkaa ajanvarauksen vahvistamista, valitse "Kumoa".
Jatka perumatta aikaa?
Jos jatkat perumatta aikaa, nykyinen ajanvarauksesi jää voimaan.
Jos haluat jatkaa ajanvarauksen perumista, valitse "Kumoa".
Varausta ei voitu vahvistaa
Tarkista täyttämäsi tiedot.
Varausta ei löytynyt
Tämä voi johtua siitä, että:
- varaustunnus on virheellinen
- varauksen ajankohta on menneisyydessä
- varauksen alkuun on alle tunti
- tietojen hakemisessa tapahtui odottamaton virhe
Tarkista varaustunnuksen kirjoitusasu, huomioi pienet ja isot kirjaimet.
Jos varauksen peruminen ei onnistu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.