Ring oss på 010 76 5810
Vår kundtjänst är öppen må–fr kl. 9–16 (lna/mta). Under samtalet kan du identifiera dig med dina personliga webbankskoder eller genom identifiering med S-mobil.
Det är av största vikt för oss att kunderna är nöjda med våra tjänster och produkter. Du kan ge respons direkt till vår kundtjänst, på ett responsformulär eller genom ett meddelande i S-mobil eller på webbanken och hjälpa oss att utveckla våra tjänster.
Om vi inte har lyckats betjäna dig på bästa möjliga sätt och du är missnöjd till exempel med en tjänst, ett beslut eller en produkt, kan du göra en reklamation, det vill säga ett klagomål. Om du vill göra en reklamation, kan du göra detta genom ett meddelande i S-mobil eller på webbanken eller genom att besöka en Ägarkundstjänst och S-Banken-servicepunkt.
När vi behandlar reklamationen undersöker vi alltid alla uppgifter som gäller klagomålet och ber vid behov om tilläggsuppgifter. Behandlingstiden för en reklamation är vanligen cirka två veckor. Om vi inte kan avgöra ärendet inom den tiden, kontaktar vi dig och berättar hur ärendet framskrider.
Om du är missnöjd med avgörandet, kan du också vända dig till utomstående aktörer som är oberoende av banken.
Vår kundtjänst är öppen må–fr kl. 9–16 (lna/mta). Under samtalet kan du identifiera dig med dina personliga webbankskoder eller genom identifiering med S-mobil.