Gå direkt till innehållet

Ge oss respons

Din åsikt är viktig för oss. Som ägarkundernas egen bank uppskattar vi all respons för att kunna betjäna dig ännu bättre. På responsformuläret kan du ge oss allmän respons om hur vi har lyckats med våra tjänster och produkter. Utifrån din respons kan vi utveckla S-Bankens tjänster så att de blir ännu bättre.

Du sköter väl dina bankärenden i S-mobil eller på webbanken

Du kan inte sköta bankärenden på detta formulär. Om du vill lämna order, be om hjälp eller i övrigt sköta dina banktjänster, kan du skicka ett meddelande i S-mobil eller på webbanken. Vid behov kan du också ringa vår kundtjänst.

 

 

Ge respons

Läs om hur S-Banken behandlar reklamationer

Fick du ett bluffmeddelande?

Om du har fått ett bluffmeddelande, kan du skicka meddelandet vidare per e-post till turvallisuus@s-pankki.fi. Ta därefter bort meddelandet utan att öppna bilagor och länkar i det. Observera att ingen svarar på ditt e-postmeddelande.

 

Ring oss på 010 76 5810

Vår kundtjänst är öppen må–fr kl. 9–16 (lna/mta). Under samtalet kan du identifiera dig med dina personliga webbankskoder eller genom identifiering med S-mobil.