Inverkan av strejken på Ägarkundtjänst och S-Banken-servicepunkterna
Vi meddelar om de avvikande öppettiderna på vår webbplats och på serviceställena.
- På tisdag den 14 november har Ägarkundtjänst och S-Banken-servicepunkten i Prisma Liselund stängt. Om du har en bokad tid till idag tar vi kontakt för att komma överens om en ny tid.
- På tisdag den 14 november betjänar Ägarkundtjänst och S-Banken-servicepunkten i Prisma Östermyra normalt klockan 10–18. Vänligen observera eventuell trängsel.
Så här kan du sköta dina bankärenden när strejken pågår
Under strejken rekommenderar vi att du sköter dina bankärenden i S-mobil och på S-Bankens webbank. Frågor gällande din ägarkundsrelation kan du även sköta på S-kanava via S-användarkontot. Med S-Förmånskort Visa kan du göra kontantuttag och -insättningar i kassorna på de av S-gruppens verksamhetsställen som har öppet, och även automaterna är tillgängliga på normalt sätt.
Om dina webbankskoder är låsta kan du låsa upp dem genom att besöka ditt närmaste kundtjänstställe. Kom ihåg att ta med ett giltigt pass eller identitetskort. Du kan kontrollera ditt närmaste kundtjänstställe på vår webbplats på sidan Serviceställen. Kundtjänstställenas öppettider kommer att uppdateras under torsdagen.
Hitta ditt närmaste kundtjänstställe
Läs mer om S-mobil och webbanken
Läs mer om webbankskoder