Ansök lätt om lån med alla bankers webbankskoder
Välkommen till oss! Boka tid, då du vill ha personlig service utan att köa.
Här kan du boka tid för låneförhandlingar. Välj om du vill förhandla på ett webbmöte på dator eller pekplatta eller per telefon.
Hitta lediga tider utifrån område, verksamhetsställe eller ämne
Välj ett serviceställe som passar dig genom att välja stad, område, verksamhetsställe eller postnummer.
Tyvärr finns inte det serviceställe du söker. Nedan ser du övriga serviceställen i närheten.
Tyvärr hittades inte det serviceställe du söker. Nedan ser du de serviceställen du kan välja.
Du kan enkelt ansöka om S-Lån i S-mobil eller på internet. Du kan också ansöka om lån med andra bankers bankkoder. Ansökan binder dig inte till någonting. Du kan ansöka om lån ensam upp till 30 000 euro och tillsammans med en annan sökande om lånebeloppet är högre än så. Om du vill kan du också boka tid till vårt kundtjänstställe.
Ansök enkelt om lån med bankkoder från vilken bank som helst
Efter att du laddat ner S-mobil i din telefon, kan du smidigt fortsätta till ansökan.
Om du inte har S-mobil i din telefon, kan du också göra ansökan på webbanken. Smidigast kan du göra ansökan på webbanken med en dator eller pekplatta.
Vi för låneförhandlingar utifrån ansökan. Du kan fylla i ansökan på vår webbplats. Ansökan binder dig inte till någonting och du kan fylla i ansökan även om du ännu inte känner till det slutliga objektet. I samband med att du fyller i ansökan kan du boka tid för låneförhandlingar. Om du inte bokar tid, kontaktar vi dig efter att vi behandlat din ansökan.
Du kan enkelt göra ändringar i ditt nuvarande lån på webbanken. Vid behov når du oss med ett meddelande i S-mobil eller på webbanken.
Du kan enklast ta ut kontanter med bankkort avgiftsfritt i kassorna på närmare 1 000 verksamhetsställen inom S-gruppen. För att ta ut kontanter behöver du ett S-Förmånskort Debit, kortets PIN-kod samt identitetsbevis (körkort i plast, identitetskort eller pass). För insättningar behöver du identitetskort eller pass.
Vid behov kan du också göra kontantuttag och -insättningar på våra kundtjänstställen vardagar klockan 10–12. Om du tar ut eller sätter in större belopp, se anvisningarna på vår webbplats.
För att vi ska kunna betjäna dig på bästa sätt, välj här en spar- eller investeringsform som passar dig. Du träffar vår investeringsexpert på telefon eller ett webbmöte.
Du kan börja spara på ett sätt som passar dig, direkt i en fond eller genom att börja använda tjänsten Spararen i S-mobil eller på webbanken.
För att vi ska kunna betjäna dig på bästa sätt, välj en spar- eller investeringsform som passar dig samt din uppskattning av det belopp som investeras på en och samma gång.
I S-mobil och på webbanken kan du enkelt köpa fonder och följa hur dina investeringar utvecklas.
Välj område, verksamhetsställe eller ämne för att se lediga tider
Tyvärr finns det inga lediga tider på det valda datumet. Du kan välja ett nytt datum i kalendern eller se nästa lediga tider nedan.
Tyvärr finns det inga lediga tider på det valda datumet. Du kan välja ett nytt datum i kalendern.
Tyvärr hittade vi inga tider som motsvarar sökvillkor. Försök välja ett annat läge eller kontrollera tidsgränsen (morgon, eftermiddag).
Tyvärr finns det inga lediga tider som motsvarar sökkriterierna på det valda servicestället. Nedan ser du övriga serviceställen i närheten.
Vill du ha mer information om sparande och investeringar? Du kan enkelt spara i samband med dagliga inköp via tjänsten Spararen eller investera i en fond. Läs mer om alternativen och tipsen på att spara och investera. Om du behöver ytterligare anvisningar, kan du också kontakta vår kundtjänst.
Vi hjälper dig gärna i vår kundtjänst om du har frågor.
Om du ännu inte är kund i S-Banken sparas de uppgifter som du anger för tidsbokningen endast i vårt tidsbokningssystem. Då lagrar vi uppgifterna från bokningstidpunkten fram till det att det har gått två månader från det bokade mötet. Du kan läsa mer om behandlingen av dina personuppgifter i vårt dataskyddsregister som finns på s-banken.fi/dataskydd
En bokningsbekräftelse har skickats till den e-postadress du angett och/eller per sms till det telefonnummer du angett. Två dygn före mötet får du ett påminnelsemeddelande till samma e-postadress och/eller per sms till det telefonnummer du angett.
Spara bokningsnumret så du kommer ihåg det. Du behöver numret, om du vill avboka tiden. Bokningsnumret finns också på bokningsbekräftelsen.
En expert ringer upp dig på det angivna telefonnumret vid tidpunkten för din tidsbokning. Du identifieras med S-mobil. Se till att du har aktiverat identifieringen med S-mobil före mötet.
Webbmöte är ett enkelt och säkert sätt att kontakta våra experter. Mötet är en förhandling online, där du diskuterar med vår expert via en videoförbindelse och du kan se material som gäller diskussionen på rutan.
På webbmötet kan du identifiera dig med S-mobil, mobilcertifikat eller bankkoder från vilken bank som helst.
Om du vill ändra din bokade tid, annullera först din nuvarande bokning. När du har gjort annulleringen kan du göra en ny bokning vid önskad tidpunkt.
I samband med bokningen fick du ett bokningsnummer per e-post och/eller sms. Du behöver bokningsnumret för att annullera tiden.
Om du inte hittar bokningsnumret, kontakta vår kundtjänst.
Om du inte hittar bokningsnumret, kontakta vår kundtjänst.
Om du vill ändra din bokade tid, annullera först din nuvarande bokning. När du har gjort annulleringen kan du göra en ny bokning vid önskad tidpunkt.
I samband med bokningen fick du ett bokningsnummer per e-post och/eller sms. Du behöver bokningsnumret för att annullera tiden.
Om du inte hittar bokningsnumret, kontakta vår kundtjänst.
Din bokade tid är nu avbokad. Vid behov kan du boka en ny tid.
Om du vill boka en ny tid, bör du boka den genom att använda den bokningslänk som du fått i ett sms eller ett e-postmeddelande.
Vi beklagar, funktionen kunde inte utföras. Försök på nytt om en stund.
Genom att fortsätta utan att ha sparat lämnar du bekräftelsen av tidsbokningen, tiden bokas inte och de uppgifter du lämnat på sidan går förlorade.
Om du vill fortsätta att bekräfta tidsbokningen, ska du välja Ångra.
Om du fortsätter utan att ha avbokat tiden, förblir din nuvarande tidsbokning gällande.
Om du vill fortsätta att avboka tiden, ska du välja Ångra.
Kontrollera uppgifterna du har fyllt i.
Detta kan bero på att:
Kontrollera bokningsnumrets stavning, beakta små och stora bokstäver.
Om du inte kan annullera bokningen, ber vi dig kontakta vår kundtjänst.