S-Pankin sähköisissä kanavissa on palvelukatko sunnuntaina 1.12.2024. Katko liittyy S-Pankin ja Handelsbankenin liiketoimintakauppaan, joka toteutuu sunnuntaina 1.12.2024. Palveluiden siirtoon liittyvistä toimenpiteistä johtuen S-Pankin verkkopankissa, S-mobiilissa sekä näillä tunnistautumisessa on kaikkia asiakkaitamme koskeva palvelukatko sunnuntaina 1.12.2024. Katko alkaa kello 4 ja päättyy arviolta kello 16.
Palvelukatkon aikana verkkopankin ja S-mobiilin käyttäminen ei ole mahdollista, eikä verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilia voi käyttää tunnistautumiseen tunnistautumista vaativissa palveluissa. Katko koskee myös S-Pankin korteilla tai tileiltä verkkokaupoissa tehtävien maksujen vahvistamista. Muutoin S-Pankin korteilla maksaminen sekä käteisen nostaminen tai tallettaminen toimivat normaalisti myös katkon aikana.
S-Pankin palvelukatkon lisäksi Handelsbankenista siirtyvien asiakkaiden on hyvä huomioida Handelsbankenin palveluissa jo aiemmin alkavat palvelukatkot, joista Handelsbanken viestii erikseen. Lisätietoa Handelsbankenkista siirtyville asiakkaille löydät verkkosivuiltamme osoitteessa s-pankki.fi/handelsbanken.
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
*********
Briefly in English:
S-Bank's online banking service and S-mobiili will be closed for maintenance on 1 December from 4 am until 4 pm
S-Bank's online banking service and S-mobiili will be closed for maintenance due to the implementation of the Handelsbanken-acquisition on 1 December from 4 am until 4 pm. During this time, S-Bank’s online banking service and S-mobiili will be out of service and S-Bank’s electronic identification is not available for electronic services. We apologise for any inconvenience the service break may cause to our customers.