Työpaikkailmoitus: Sisäisen tarkastuksen päällikkö, Helsinki

22.8.2024

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme ja toimintojamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä saa aina kysyä ja haastaa. Matala organisaatio sekä avoin ja keskusteleva työyhteisö tarjoavat myös mahdollisuuden vaikuttaa. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme vakituisiin työsuhteisiin kahta sisäisen tarkastuksen päällikköä, joilla on vahvaa osaamista ja kokemusta sisäisen tarkastuksen tehtävistä pankkiliiketoiminnassa. Tehtävät sijoittuvat Helsinkiin.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä hyödyntämään sekä laajentamaan osaamistasi ja kokemustasi vahvasti kasvavan ja vastuullisen pankkikonsernin tarkastamisessa ja kehittämisessä. Osaava ja ketterä tiimimme tarjoaa sinulle asiantuntevan ja kannustavan tuen tehtävässäsi menestymiseen sekä mahdollisuuden vaikuttaa sisäisen tarkastuksen toiminnan kehittämiseen.

• Vastuullesi kuuluu vuosisuunnitelman mukaisesti sinulle allokoitujen yksittäisten tarkastusten tekeminen sekä niitä koskevien seurantatarkastusten suorittaminen.
  • Osallistut aktiivisesti tarkastustoiminnan toimintamallien suunnitteluun ja kehittämiseen sekä viranomaissääntelyn seurantaan arvioiden sääntelyn vaikutuksia sisäisen tarkastuksen toimintaan.
  • Pääset tuomaan näkemyksesi ja kykysi esiin myös muissa sisäisen tarkastuksen toimeksiannoissa.
  • Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.

Mitä toivomme sinulta?

• Sinulla on useamman vuoden työkokemus sisäisen tarkastuksen tehtävistä finanssialalla.
  • Olet kerryttänyt tarkastusosaamista pankkitoiminnan eri riskialueilta esimerkiksi luottoriskien, maksupalveluiden tai ICT- ja tietoturvariskien parista.
  • Tuntemuksesi finanssialan toiminnasta ja sitä koskevasta sääntelystä ovat vahvalla tasolla sekä sinulla on kykyä omaksua laajoja asiakokonaisuuksia.
  • Kykenet itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn sekä vuorovaikutustaitosi ovat vahvat niin suullisesti kuin kirjallisesti.
  • Olet kiinnostunut finanssialasta ja sen muutoksista sekä innokas kehittämään sisäisen tarkastuksen toimintaa esimerkiksi data-analytiikan avulla.
  • Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto.

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa tarkastusjohtaja Johanna Juska keskiviikkona 28.8. ja perjantaina 30.8. kello 12.00–17.00 sekä keskiviikkona 4.9.2024 kello 8.00–11.00. Tavoitat Johannan numerosta 040 536 2763.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 12.9.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Merkitse hakemukseesi kumpaa tehtävää haet. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.