Siirry suoraan sisältöön

Työpaikkailmoitus: Kehityspäällikkö, asiakkuudet, Helsinki

18.10.2024

Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita yli kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.


Vahvistamme Asiakkuudet ja brändi -organisaatiotamme ja haemme asiakkuuksien kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuus- ja digimyynti -tiimiin Helsinkiin. Kyseessä on uusi tehtävä ja tehtävän sisältö tarkentuu valittavan henkilön aikaisemman kokemuksen mukaan. 

”S-Pankissa on nyt erittäin kiinnostava vaihe käynnissä! On todella innostavaa saada olla rakentamassa S-Pankin kasvutarinan seuraavaa vaihetta, jossa asiakkuudet ja asiakaslähtöisyys ovat aivan ytimessä ”, kertoo Heta Sovinen S-Pankista.  

 

Millaista työtä tarjoamme sinulle?  


Asiakkuuksien kehityspäällikkönä olet avainasemassa luomassa asiakaslähtöistä toimintamallia ja kehittämässä asiakkuuksien johtamisen kyvykkyyksiä yhdessä tiimin ja liiketoimintojen kanssa. Tehtävässäsi kirkastat ja toimeenpanet S-Pankin asiakkuusstrategiaa ja osallistut sen jatkuvaan kehittämiseen.

Johdat ennuste- ja segmentointimallien kehitystä varmistaen niiden hyödyntämisen ja vaikutukset käytännön tasolla. Olet keskeinen henkilö data- ja luvituskyvykkyyksien rakentamisessa sekä viet eteenpäin asiakaskantaan liittyvää raportointia. Tuotat oivaltavia analyysejä ja toimenpidesuosituksia, jotka parantavat asiakasarvoa ja samalla tuovat lisäarvoa S-Pankille.

Toimit liiketoiminnan kehityksen eturintamassa tuomalla asiakkaiden ja asiakaskokemuksen näkökulman mukaan keskusteluun. Osallistut asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen kehitysprojekteihin – tai johdat niitä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa läpi S-Pankin ja S-ryhmän organisaatioiden.

Yksikkömme kasvaa merkittävästi ja tämä rooli tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana rakentamassa tulevaisuuden suuntaa. Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.   

 

Mitä toivomme sinulta? 

  • Kokemusta asiakaskannan ja asiakkuuksien johtamisesta sekä vahvaa taustaa asiakkuusstrategioiden kehittämisessä. Olet innostunut ja visionäärinen sen suhteen, miten asiakkuuksien johtaminen voi kehittyä tulevaisuudessa S-Pankissa.
  • Liiketoimintalähtöinen asenne ja vahva halu hakea kasvua. Samalla sinulla on intohimoa ja osaamista luoda erinomaisia asiakaskokemuksia ja kasvattaa asiakasarvoa.
  • Analyyttistä ajattelutapaa ja kykyä tulkita tietoa sekä tehdä selkeitä johtopäätöksiä, jotka auttavat liiketoiminnan kehityksessä.
  • Kykysi hyödyntää dataa on vahva ja sinulla on kokemusta yhteistyöstä data- ja analytiikkaosaajien kanssa liiketoiminnan tarpeisiin vastaten.
  • Esiintymis- ja vuorovaikutustaitosi ovat erinomaiset ja osaat toimia laajassa sidosryhmäverkostossa. Sinulla on kyky innostaa ja viedä asioita määrätietoisesti eteenpäin.

  

Ison talon edut, pienen talon into 


S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.  

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin. 

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 23.10. kello 8–9 ja maanantaina 28.10. kello 16–17. Tavoitat Katjan numerosta 050 376 1125. 

 

Lue meistä lisää

 

Lähetä hakemuksesi 6.11.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.