Siirry suoraan sisältöön

Työpaikkailmoitus: Customer Insight manager, Helsinki

18.10.2024

Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

 

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita yli kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.


Vahvistamme Asiakkuudet ja brändi -yksikköämme ja haemme kokenutta Customer insight manageria työsuhteeseen Asiakkuus ja digimyynti-tiimiin Helsinkiin. Kyseessä on uusi tehtävä ja tehtävän sisältö tarkentuu valittavan henkilön aikaisemman kokemuksen mukaan.

”Parasta S-Pankissa on tekemisen meininki ja ylimmästä johdosta alkaen intohimo asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. ”, kertoo Head of Customer experience, Linda Klemetti S-Pankista.

 

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

Customer insight managerina olet keskeisessä roolissa toteuttamassa S-Pankin asiakaslähtöistä strategiaa. Rakennat asiakasymmärryksen viitekehystä yhdessä tiimin kanssa ja tuotat arvokasta tietoa, jota hyödynnetään liiketoiminnan kehittämisessä, palvelujen parantamisessa ja saumattoman asioinnin mahdollistamisessa.

Tehtäväsi keskittyy monipuolisesti asiakasymmärryksen ympärille: suunnittelet ja toteutat asiakastutkimuksia, analysoit asiakaspalautetta ja kehität tapoja mitata asiakaskokemusta. Lisäksi vastaat asiakasymmärrystyökalujen kehittämisestä.

Osallistut aktiivisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen strategian mukaisesti. Johdat kehitysprojekteja tai osallistut niihin yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa, niin S-Pankissa kuin S-ryhmän laajassa verkostossa.

Yksikkömme laajentuu merkittävästi ja tämä rooli tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä toimintaamme ja vaikuttaa sen tulevaisuuden suuntaan. Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella. 

Mitä toivomme sinulta?

  • Kokemusta asiakasymmärryksen keräämisestä ja analysoinnista, erityisesti tutkimusmenetelmistä, työkaluista ja kumppaniyhteistyöstä.
  • Ymmärrystä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen perusperiaatteista.
  • Vahvaa analyyttistä osaamista ja kykyä kiteyttää tiedosta selkeitä johtopäätöksiä, joita voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä.
  • Kykyä toimia laajassa sidosryhmäverkostossa ja edistää asioita itsenäisesti sekä innostavasti. Erinomaisia vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja.
  • Innostusta kasvattaa asiakas- ja kuluttajaymmärrystä sekä halua toimia asiakkaiden äänenä S-Pankissa.

 

Ison talon edut, pienen talon into

 

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 23.10. kello 16–17 ja maanantaina 28.10. kello 8–9. Tavoitat Katjan numerosta 050 376 1125.

 

Lue meistä lisää

 

Lähetä hakemuksesi 6.11.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.