Työpaikkailmoitus: Asiantuntija, taustatyöt, Helsinki

16.7.2024

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä pääset mukaan kehittämään ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Teemme asiantuntijatyötä rennolla fiiliksellä, eikä meillä turhia jäykistellä.

Haemme operatiivista taustatöiden asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen asiakkuuksien taustatyöt -tiimiin Helsinkiin.

”Kuolinpesien pankkiasioiden käsittely on mielenkiintoista ja haastavaa. Vuosien aikana olen oppinut paljon perhe- ja perintöoikeudesta. Työssä oppii yhä edelleen myös uutta, mikä pitää oman työn mielenkiintoa yllä. Työssäni saan myös osallistua oman työni kehittämiseen ja olla mukana miettimässä aina parempia, tehokkaampia ja asiakasystävällisiä tapoja toimia”, kertoo Meri S-Pankista.

Millaista työtä tarjoamme sinulle?

• Taustatöiden asiantuntijana pääset työskentelemään monipuolisesti S-Pankin asiakkuuden elinkaaren eri vaiheisiin liittyvissä taustatyötehtävissä.
  • Haemme nyt asiantuntijaa, joka keskittyy erityisesti kuolinpesien hoitamiseen liittyvien operatiivisten taustatyötehtävien suorittamiseen.
  • Tehtäviisi voi kuulua esimerkiksi kuolinpesän dokumenttien lukemista, kuolinpesän pankkipalveluiden lopettamista sekä saldotodistusten laatimista.
  • Tavoitteenamme on luoda mahdollisimman sujuva asiakaspalvelukokemus asiakkaillemme myös raskaissa elämäntilanteissa.
  • Toimit osana operatiivista taustatyötiimiä, joten saat aina tarvittaessa apua osaavilta kollegoiltasi.
  • Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.

Mitä toivomme sinulta?

• Olet asiakaskeskeinen ja haluat etsiä sopivimpia ratkaisuja asiakkaan näkökulmasta myös raskaissa elämäntilanteissa, kuten kuolinpesän asioita hoidettaessa.
  • Olet oma-aloitteinen ja esität rohkeasti uusia näkökulmia.
  • Haluat kehittyä ja oppia uutta.
  • Olet asenteeltasi asiakaslähtöinen, innostunut ja ratkaisukeskeinen.
  • Arvostamme aiempaa osaamista finanssialalta.

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Tässä tehtävässä työtehtävien luonne edellyttää kuitenkin suurimmaksi osaksi läsnäoloa toimistolla. Hybridityön lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Saara Turunen torstaina 18.7. kello 13:00–14:00 ja perjantaina 26.7. kello 13:00-14:00. Tavoitat Saaran numerosta 010 76 79458.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 2.8.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.