Median yhteydenotot:
S-Pankin viestintä, p. 010 767 9300, viestinta@s-pankki.fi
S-Pankki on seitsemättä vuotta peräkkäin Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksen mukaan finanssialan arvostetuin brändi. Tutkimuksessa brändien arvostusta mitataan suomalaisten kuluttajien mielipiteiden perusteella.
"Haluamme tarjota asiakkaillemme ylivoimaista helppoutta ja hyötyä. Tämä lupaus lunastetaan ja brändimme rakentuu ja vahvistuu jokaisessa kohtaamisessa asiakkaidemme kanssa. Kuluttajien arvostus kannustaa meitä kasvupolullamme sekä tavoitteessamme olla asiakkaidemme tukena, jotta jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan tulevaisuuteen”, sanoo S-Pankin Asiakkuudet ja brändi -yksikön johtaja Anni Hiekkanen.
Brändien arvostus 2024 -tutkimuksen mukaan suomalaiset pitävät S-Pankkia vastuullisena ja helposti lähestyttävänä. Myös muut S-ryhmän brändit menestyivät tutkimuksessa S-Pankin ohella. S-Etukortti löytyi Suomen 10 arvostetuimman brändin joukosta.
Brändien arvostus 2024 -tutkimuksessa selvitettiin 683 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Tutkimus toteutettiin huhti-toukokuussa 2024 ja sen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.
Matka entistä asiakaslähtöisemmäksi ja digitaalisemmaksi pankiksi jatkuu
S-Pankki jatkaa kasvuaan kohti entistä asiakaslähtöisempää ja digitaalisempaa pankkia. S-Pankilla on jo yli 3 miljoonaa asiakasta ja S-mobiililla yli 2 miljoonaa käyttäjää. Marras-joulukuun vaihteessa toteutuvan Handelsbanken-liiketoimintakaupan myötä S-Pankki nousee Suomen neljänneksi suurimmaksi henkilöasiakkaiden pankiksi.
”Kaupan toteutus ja uusien kollegoiden ja asiakkaiden sujuva siirtyminen S-Pankkiin ovat keskeisiä tavoitteitamme loppuvuonna”, Hiekkanen toteaa.
Median yhteydenotot:
S-Pankin viestintä, p. 010 767 9300, viestinta@s-pankki.fi