Lakon vaikutukset S-Pankissa
Lakkouhka kohdistuu kaikkiin Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteisiin, S-Pankin asiakaspalveluun, sijoitusasiantuntijoiden tapaamisiin, lainaneuvotteluihin sekä Private Banking -palveluihin 1.2.2024.
Päivitämme tähän tiedotteeseen aina tuoreimman tiedon lakon vaikutuksista. Lakot kestävät tyypillisesti yhden päivän.
S-Pankin asiakaspalvelu
Lakko saattaa aiheuttaa ruuhkaa puhelinpalvelussamme ja myös verkkopankin viesteihin vastaaminen voi viedä tavallista kauemmin. Pyrimme vastaamaan puheluihin ja viesteihin kohtuullisessa ajassa.
S-Pankin toimipisteet
Mikäli sinulla on aika varattuna Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteelle, sinuun ollaan yhteydessä uuden ajan sopimiseksi.
Sijoitus- ja laina-asiantuntijat sekä Private Banking -yhteyshenkilöt
Sijoitus- tai laina-asiantuntijoiden sekä Private Banking -yhteyshenkilöiden tapaamisten osalta asiakkaisiin ollaan tarvittaessa yhteydessä, jos aiemmin sovittua neuvotteluaikaa tulisi siirtää toiseen ajankohtaan.
Näin asioit lakon aikana
Suosittelemme lakon aikana asiointia S-mobiilissa ja S-Pankin verkkopankissa. Asiakasomistajuuteesi liittyviä asioita voit hoitaa myös S-kanavalla S-käyttäjätilin kautta. S-Etukortti Visalla voit nostaa ja tallettaa käteistä auki olevien S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla, ja myös automaatit palvelevat normaaliin tapaan.
Jos pankkitunnuksesi ovat lukkiutuneet, saat ne avattua käymällä sinua lähimmällä asiakaspalvelupisteellä joko 31.1.2024 mennessä tai 2.2.2024 alkaen. Muistathan ottaa mukaan voimassa olevan passin tai henkilökortin. Lähimmän palvelupisteen ja aukioloajat voit tarkistaa toimipaikkahausta.
Etsi lähin asiakaspalvelupiste toimipaikkahaulla
Lue lisää S-mobiilista ja verkkopankista
Lue lisää lukkiutuneista verkkopankkitunnuksista