Siirry suoraan sisältöön

Päivittyvä tiedote: Lakon vaikutukset S-Pankin toimipisteisiin ja asiakaspalveluun 1.2.2024

29.1.2024

Palvelualojen ammattiliitto PAM sekä Ammattiliitto Pro ovat ilmoittaneet lakkoilevansa helmikuun alussa. Lakolla voi olla vaikutuksia Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteiden sekä S-Pankin asiakaspalvelun aukioloihin tai jonotusaikoihin. Lakko saattaa vaikuttaa myös S-Pankin sijoitus- tai laina-asiantuntijoiden sekä Private Banking -yhteyshenkilöiden tapaamisiin. Suosittelemme lakon aikana asiointia S-mobiilissa ja S-Pankin verkkopankissa.

Lakon vaikutukset S-Pankissa

Lakkouhka kohdistuu kaikkiin Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteisiin, S-Pankin asiakaspalveluun, sijoitusasiantuntijoiden tapaamisiin, lainaneuvotteluihin sekä Private Banking -palveluihin 1.2.2024.

Päivitämme tähän tiedotteeseen aina tuoreimman tiedon lakon vaikutuksista. Lakot kestävät tyypillisesti yhden päivän.

S-Pankin asiakaspalvelu

Lakko saattaa aiheuttaa ruuhkaa puhelinpalvelussamme ja myös verkkopankin viesteihin vastaaminen voi viedä tavallista kauemmin. Pyrimme vastaamaan puheluihin ja viesteihin kohtuullisessa ajassa.

S-Pankin toimipisteet

Mikäli sinulla on aika varattuna Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteelle, sinuun ollaan yhteydessä uuden ajan sopimiseksi.

Sijoitus- ja laina-asiantuntijat sekä Private Banking -yhteyshenkilöt

Sijoitus- tai laina-asiantuntijoiden sekä Private Banking -yhteyshenkilöiden tapaamisten osalta asiakkaisiin ollaan tarvittaessa yhteydessä, jos aiemmin sovittua neuvotteluaikaa tulisi siirtää toiseen ajankohtaan.

Näin asioit lakon aikana

Suosittelemme lakon aikana asiointia S-mobiilissa ja S-Pankin verkkopankissa. Asiakasomistajuuteesi liittyviä asioita voit hoitaa myös S-kanavalla S-käyttäjätilin kautta. S-Etukortti Visalla voit nostaa ja tallettaa käteistä auki olevien S-ryhmän toimipaikkojen kassoilla, ja myös automaatit palvelevat normaaliin tapaan.

Jos pankkitunnuksesi ovat lukkiutuneet, saat ne avattua käymällä sinua lähimmällä asiakaspalvelupisteellä joko 31.1.2024 mennessä tai 2.2.2024 alkaen. Muistathan ottaa mukaan voimassa olevan passin tai henkilökortin. Lähimmän palvelupisteen ja aukioloajat voit tarkistaa toimipaikkahausta.

Etsi lähin asiakaspalvelupiste toimipaikkahaulla
Lue lisää S-mobiilista ja verkkopankista
Lue lisää lukkiutuneista verkkopankkitunnuksista

Osio otsikolla Sulkupalvelut

Pankkitunnusten sulkupalvelu

puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820.

Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiilin tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.

Korttien sulkupalvelu

puh. 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa numero on +358 20 333.