Palveluiden siirtäminen Handelsbankenista S-Pankkiin aiheuttaa katkon S-Pankin palveluiden käyttöön kaikille asiakkaillemme sunnuntaina 1.12. Katko koskee S-Pankin verkkopankkia ja S-mobiili-sovellusta sekä niillä tunnistautumista sähköisiin palveluihin. Katko alkaa sunnuntaina 1.12. kello 04.00 ja päättyy arviolta kello 16.00.
Katkon aikana S-Pankin korteilla voi maksaa normaalisti maksupäätteillä, eli esimerkiksi kaupoissa ja ravintoloissa. Korteilla voi myös normaalisti nostaa käteistä automaateista sekä kerryttää Bonusta. Sen sijaan korttia ei voi katkon aikana käyttää verkkokaupoissa, joissa korttimaksu edellyttää sähköistä tunnistautumista. S-mobiilin kautta toimiva lähiluettava S-Etukortti on käytettävissä Bonuksen kerryttämiseen, mutta uudet asiakkaat eivät voi ottaa sitä käyttöön katkon aikana S-Pankin tunnuksilla. Myös Applen Lompakkoon lisätyillä korteilla maksaminen ja bonustelu toimii normaalisti. S-Etukortin viivakoodin käyttö ei ole mahdollista katkon aikana.
Olemme olleet henkilökohtaisesti yhteydessä asiakkaisiin, joiden palveluita tai tuotteita on siirtymässä S-Pankkiin. Tulevasta palvelukatkosta tiedotetaan eri kanavissa, kuten verkkopankissa ja S-mobiilissa.
Hyödyllistä tietoa asiakkuuden siirtymisestä, käyttökatkoista ja niiden ajankohdista on koottu verkkosivuillemme s-pankki.fi/handelsbanken. Sivuilta löytyy usein kysyttyjä kysymyksiä ja virtuaaliavustaja Aulis auttaa sivuilla vuorokauden ympäri. Myös asiakaspalvelumme puhelimitse ja osa Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteistä on avoinna normaalia laajemmin asiakkuuksien siirtymisen yhteydessä, kuten viikonloppuna 30.11.-1.12.2024. Tarkemmat tiedot löytyvät tiedotteen lopusta.
Liiketoimintakaupan toteutumista on valmisteltu huolellisesti yhteistyössä Handelsbankenin kanssa, jotta asiakkuuden siirtyminen olisi mahdollisimman vaivatonta siirtyville asiakkaille. Pyrimme siihen, että palvelukatkon kesto ja sen vaikutukset asiakkaidemme arkeen olisivat mahdollisimman vähäiset. Ilmoitamme katkon päättymisestä verkkosivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissamme. Lisäksi Handelsbankenista siirtyvät asiakkaat saavat erikseen tiedon, kun heidän palvelunsa ovat käytettävissä. Ajantasainen tieto löytyy S-Pankin verkkosivuilta s-pankki.fi/handelsbanken. S-Pankin palvelukatkon lisäksi Handelsbankenista siirtyvien asiakkaiden on hyvä huomioida Handelsbankenin palveluissa jo aiemmin alkavat palvelukatkot, joista Handelsbanken viestii erikseen.
Asiakaspalvelumme on avoinna siirtymän aikaan
Palvelemme laajennetuin aukioloajoin Handelsbankenin asiakkuuksien siirtyessä. Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse numerosta 010 76 5800 (pvm/mpm). Myös osa Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteistä on avoinna asiakkuuksien siirtymisen yhteydessä, kuten viikonloppuna 30.11.–1.12.2024. Iltaisin ja viikonloppuna palvelemme kuitenkin rajoitetusti, erityisesti palvelukatkon aikana. Handelsbankenin konttorit siirtyvät S-Pankille ja palvelevat siirtyviä asiakkaita ajanvarauksella 2.12. alkaen. Myös asiakasvastaavat siirtyvät S-Pankkiin. Löydät asiakasvastaavien uudet yhteystiedot verkkosivuiltamme 2.12. alkaen.
Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse siirtymän aikaan:
25.-29.11. kello 9-20 (Palvelemme rajoitetusti kello 16-20)
30.11.-1.12. kello 8-18 (Palvelukatkon aikana palvelemme rajoitetusti)
2.-5.12. kello 9-20 (Palvelemme rajoitetusti kello 16-20)
Muina päivinä normaalisti, arkisin kello 9-16.
Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteet, jotka palvelevat laajemmin asiakkuuksien siirtymisen yhteydessä: Sokos Helsinki, Sokos Wiklund, Sokos Mikkeli, Kauppakeskus Valkea Oulu, Prisma Sello, Prisma Hyllykallio, Prisma Kaleva, Prisma Seppälä, Prisma Jumbo, Prisma Laune, Prisma Kuopio, Prisma Hyvinkää, Prisma Kerava, Prisma Mikkola, Prisma Lappeenranta, S-market Näsi.
Tarkemmat aukioloajat löytyvät toimipaikkahausta.
Varo huijausviestejä, joissa viitataan palvelukatkoon!
Olemme saaneet tietoomme huijaussähköposteja, joissa viitataan tulevaan palvelukatkoon ja pyydetään päivittämään asiakastiedot linkkiä klikkaamalla. Jos sait tällaisen viestin, kyseessä on huijaus. Älä avaa viestin sisältämiä linkkejä, vaan poista viesti. Emme koskaan lähetä linkkejä verkkopankin kirjautumissivulle tai muille sivuille, joissa kysytään heti asiakastietoja, pankkitunnuksia tai korttitietoja. Emme myöskään pyydä koskaan päivittämään asiakastietoja palvelukatkojen yhteydessä.
Lue lisää turvallisesta pankkiasioinnista verkkosivuillamme.