S-Pankin verkkosivut toimivat jälleen Manner-Suomen ulkopuolelta

7.12.2023

Maanantaiaamuna pankki.fi- ja s-lahjakortti.fi-verkkosivuille kohdistui lyhytkestoinen palvelunestohyökkäys. Varotoimenpiteenä rajoitimme Manner-Suomen ulkopuolelta tulevaa liikennettä verkkosivuillemme torstai-iltapäivään saakka. Verkkopankki sekä S-mobiili ovat toimineet koko ajan normaalisti.

S-Pankin s-pankki.fi- ja s-lahjakortti.fi-verkkosivut toimivat katkonaisesti muutaman tunnin ajan 4.12. aamuna verkkosivuille kohdistuneen lyhytkestoisen palvelunestohyökkäyksen vuoksi.

Verkkopankkimme ja S-mobiili toimivat koko ajan normaalisti. Asiakkaidemme tiedot ja rahat eivät vaarantuneet hyökkäyksen johdosta.

Varotoimenpiteenä Manner-Suomen ulkopuolelta suuntautuvaa verkkoliikennettä rajoitettiin, eivätkä s-pankki.fi- ja s-lahjakortti.fi-verkkosivut toimineet normaalisti Manner-Suomen ulkopuolelta käsin. Rajoitusten avulla mahdollistettiin verkkosivujen saatavuus mahdollisimman monille. Kyseiset rajoitukset on poistettu ja verkkosivut toimivat nyt normaalisti.

Olemme pahoillamme asiakkaillemme aiheutuneesta vaivasta.