Siirry suoraan sisältöön

Koronan vaikutukset asiakaspalveluun – suosittelemme asiointia S-mobiilissa ja verkkopankissa

16.3.2020

Koronavirustilanteen herättämien kysymyksien vuoksi keskitymme nyt auttamaan asiakkaitamme kaikkein kriittisimmissä ongelmissa. Suosittelemme asiointia S-mobiilissa ja verkkopankissa. Varmistaaksemme asiakaspalvelun koronaviruksen aikana teemme muutoksia asiakaspalvelumme aukioloaikoihin. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä.

 


Koronavirustilanteen herättämien kysymyksien vuoksi keskitymme nyt auttamaan asiakkaitamme kaikkein kriittisimmissä ongelmissa.

S-mobiilissa ja verkkopankissa voit hoitaa pankkiasioita juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii, vuorokauden ympäri. Suosittelemmekin asiointia digitaalisissa kanavissamme. Siten autat meitä myös välttämään koronaviruksen leviämistä.

Tiesithän, että S-mobiilin tunnistamisen palvelulla voit kirjautua kaikkiin pankkitunnuksia vaativiin palveluihin, kuten S-Pankin verkkopankkiin tai esimerkiksi Kelan tai Verohallinnon palveluihin. 

Muutoksia asiakaspalvelun aukioloaikoihin

Varmistaaksemme asiakaspalvelijoidemme mahdollisuuden olla asiakkaidemme apuna myös koronaviruksen aikana palvelemme toistaiseksi puhelimitse arkisin klo 9–18 (normaalisti ma–to 9–20, pe 9–18). Puhelinpalvelussamme keskitymme palvelemaan ennen kaikkea verkkopankin, S-mobiilin ja korttien käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Muutoksen avulla takaamme tärkeimpien pankkiasioiden sujuvuuden myös koronaviruksen aiheuttamassa erityistilanteessa. Asiakaspalvelussamme aamun ensimmäinen tunti on yleensä ruuhkaisin. Suosittelemme soittamista muina aikoina, jolloin puheluun voidaan vastata huomattavasti nopeammin. 

Keskitymme myös verkkopankin viesteissä vastaamaan ensisijaisesti kaikkein kriittisimpiin kysymyksiin. Käsittelyajat saattavat valitettavasti venyä hyvinkin pitkiksi, mutta vastaamme kaikkiin viesteihin ruuhkatilanteen helpottaessa. Tarkistathan ennen viestin lähettämistä, löytyykö vastaus verkkosivuiltamme Usein kysytyistä kysymyksistä.

Asiakaspalvelupisteidemme aukioloajoissa saattaa olla rajoituksia. Toimipaikkahausta voit tarkistaa sinua lähinnä olevan toimipaikan tilanteen. 

Pahoittelemme poikkeuksellista tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä.


Lisätietoa koronaviruksen vaikutuksista pankkiasiointiin

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Unohditko verkkopankin käyttäjätunnuksen tai salasanan? Näin saat tunnukset

Onko S-mobiilin tunnuslukusi unohtunut tai lukkiutunut? Näin saat sen vaihdettua

Etkö pääse verkkopankkiin? Katso ohjeet kirjautumiseen

Kaipaatko apua tunnuslukutaulukolla kirjautumisen tekstiviestivahvistuksessa?

Saitko S-Pankilta viestin tietojesi päivittämisestä? Lue lisää

Oletko saanut viestin arvo-osuustilin ja säilytysten siirtämisestä? Lue lisää

Oletko huolissasi rahastosijoitustesi arvon laskemisesta? Tutustu artikkeliimme

Jos sinulla on yleinen pankkiasiointiin liittyvä kysymys, tutustu Usein kysytyt kysymykset -osioon verkkosivuillamme.