Siirry suoraan sisältöön

Yhteystiedot

Osio otsikolla Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

 

Etsi lähin asiakaspalvelupiste

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Private Banking- ja instituutioasiakkaat voivat myös olla yhteydessä henkilökohtaiseen yhteyshenkilöönsä.

Osio otsikolla S-Pankki Oyj

S-Pankki Oyj

S-Banken Abp
S-Bank Plc

Y-tunnus: 2557308-3
BIC-tunnus: SBANFIHH
Postiosoite: S-Pankki Oyj, PL 77, 00088 S-RYHMÄ
Käyntiosoite: Fleminginkatu 34, 00510 HELSINKI (ei asiakaspalvelua)
Puhelinvaihde: 010 768 011 (pvm/mpm, ei asiakaspalvelua)

S-Pankki Rahastoyhtiö Oy

S-Banken Fondbolag Ab
S-Bank Fund Management Ltd

Y-tunnus: 0979133-9
Käyntiosoite: Mikonkatu 9, 00100 HELSINKI

Anna palautetta tai tee reklamaatio

Jos haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella. Reklamaation tai muun henkilökohtaisen pankkiasian voit hoitaa esimerkiksi verkkopankin tai S-mobiilin viestillä.

 

 

Lue palautteen antamisesta

Lue reklamaation tekemisestä

 

Asiakaspalautteilla on tärkeä rooli S-Pankin tuotteita ja palveluita kehitettäessä. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos olet tyytymätön pankin antamaan vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä sinun ja pankin välinen erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.

Osio otsikolla Medialle

Medialle

S-Pankin asiantuntijoiden yhteystiedot löytyvät mediasivulta.

Siirry mediasivulle

Sulkupalvelut

Osio otsikolla Sulkupalvelut

Pankkitunnusten sulkupalvelu 

puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820.

Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.

Korttien sulkupalvelu 

puh. 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333.