Tunnistautuminen puhelinpalvelussa
Tutustuthan tällä sivulla oleviin ohjeisiin ennen soittamistasi asiakaspalveluumme. Moni asia asuntokaupassa hoituu ilman yhteydenottoa asiakaspalveluumme.
Asiakaspalveluun tunnistaudutaan puhelinlinjalla omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla heti puhelun aluksi. Jos soitat asiakaspalveluumme kiinteistönvälittäjänä, et voi tunnistautua omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi. Valitse soittaessasi linjan valinta 5 eli tunnistamattomat asiakkaat ja odota rauhassa vapaata asiakasneuvojaa. Pyrimme vastaamaan puheluusi mahdollisimman nopeasti, mutta on hyvä varautua siihen, että puhelinpalvelumme voi olla ajoittain ruuhkainen. Suosittelemme, että tutustut ennen soittamista tällä sivulla oleviin ohjeisiin.