Toimi ongelmatilanteissa näin:
- Ota aina ensin yhteyttä palveluntarjoajaan (lentoyhtiöön tai matkatoimistoon)
Ongelmatilanne on aina ensin pyrittävä selvittämään suoraan palveluntarjoajan kanssa. Voit hakea palveluntarjoajalta muutosta varaukseen tai rahojen palautusta. Palveluntarjoajat ovat poikkeustilanteesta johtuen saattaneet muuttaa ehtojaan ja on mahdollista, että he tarjoavat asiakkailleen suoraan hyvitystä tai mahdollisuutta siirtää matkaa. Palveluntarjoajilla on todennäköisesti tällä hetkellä ruuhkaa, joten odotathan muutamia viikkoja vastausta yhteydenottoosi.
Säilytäthän kaikki matkaa koskevat tositteet, kuten tilausvahvistuksen, maksukuitin, mahdolliset peruutusilmoitukset ja -ehdot sekä palveluntarjoajan kanssa käydyn viestikeskustelun. - Tee korttiveloituksesta reklamaatio S-Pankille
Jos et pääse korvauksesta yhteisymmärrykseen palveluntarjoajan kanssa, voit tehdä korttiveloituksesta kirjallisen reklamaation S-Pankille. Teethän reklamaation mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olet ollut yhteydessä palveluntarjoajaan. Voit tehdä reklamaation verkkopankissa. Toivomme reklamaation sisältävän tarkan selvityksen tilanteestasi. Liitäthän mukaan myös tilaus- ja peruutusvahvistuksen sekä veloittajan kanssa käydyn viestikeskustelun, jotta reklamaation käsittely on mahdollisimman sujuvaa.
Ohjeet reklamaation tekemiseen:
1. Kirjaudu verkkopankkiin.
2. Mene Asiakaspalvelu-välilehdelle ja klikkaa Lähetä viesti S-Pankin Asiakaspalveluun ».
3. Valitse viestin aiheeksi Visa-kortit ja S-Laina.
4. Tarkenna valintaa valitsemalla Korttiostojen reklamaatiot.
5. Täytä tarvittavat tiedot ja liitä mukaan mahdolliset liitteet.
6. Lähetä reklamaatio.
Verkkopankkitunnukset hukassa? Näin voit uusia tunnuksesi
Reklamaatio on mahdollista tehdä myös asiakaspalvelupisteessä.