Siirry suoraan sisältöön

Päivitä asiakastietosi

Meidän velvollisuutemme on yhdessä kanssasi huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tietosi ovat ajan tasalla. Siksi pyydämme sinua nyt päivittämään tietosi vastaamalla muutamiin kysymyksiin.​

Päivitä lapsen asiakastiedot

Jos lapsellasi tai huollettavallasi on pankkipalvelut S-Pankissa, muista päivittää myös hänen asiakastietonsa säännöllisesti.

Miksi pyydämme sinua päivittämään asiakastietosi?

Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme – nykyisiltä ja uusilta – iästä, sukupuolesta tai lompakon paksuudesta riippumatta. Kysymällä tietoja takaamme yhdessä viranomaisten kanssa pankkiasiointisi turvallisuuden ja sujuvuuden. Voit lukea tietojen kysymisestä lisää verkkosivuiltamme

Muistutamme sinua tietojen päivittämisestä tarvittaessa tekstiviestillä ja sähköpostilla, jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Saatuasi viestin sinulla on 15 päivää aikaa päivittää tiedot. Jos et päivitä tietoja, joudumme poistamaan kortiltasi mahdollisuuden nostaa ja tallettaa käteistä.
 

Näin saat tunnukset

Edustatko yritystä? Päivitä yrityksen asiakastiedot

Näin päivität tietosi S-mobiilissa

  1. Kirjaudu S-mobiiliin ja valitse alavalikosta Minä.
  2. Valitse S-Pankin palvelut -otsikon alta Asiakastiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.

KIRJAUDU S-MOBIILIIN

Näin päivität tietosi verkkopankissa

  1. Kirjaudu verkkopankkiin yllä olevasta painikkeesta.
  2. Vastaa kirjautumisen jälkeen aukeavaan kyselyyn. Jos kysely ei aukea automaattisesti, klikkaa oikeasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja valitse Henkilötiedot-otsikon alta Päivitä tiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.

Jos sinulla ei ole minkään suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia, voit päivittää tietosi myös asiakaspalvelupisteellämme tai lomakkeella.

Varaa aika asiakaspalvelupisteelle tai tule käymään sinulle sopivana ajankohtana. Löydät ajanvarauksen ja sinua lähimmän toimipisteen täältä. Jos päivität tiedot lomakkeella, lähetä täytetty lomake sekä kopio voimassa olevasta passistasi tai henkilökortistasi osoitteella S-Pankki Oyj / KAMPANJA, PL 78, 00088 S-RYHMÄ.


Saitko verovelvollisuuteen liittyvän selvityspyynnön?

Pankkina velvollisuutemme on hankkia tiedot kaikkien asiakkaidemme verovelvollisuudesta. Tähän meitä velvoittavat muun muassa CRS-raportointistandardi sekä FATCA-sopimus.

Jos sinulla on esimerkiksi ulkomainen osoite, asuinmaa tai puhelinnumero, on kyseessä mahdollisesti verovelvollisuutta osoittava yhteys muualla kuin Suomessa. Olemme lähettäneet sinulle selvityspyynnön, jotta asiakastietosi ja verotukseen liittyvät tietosi olisivat ajan tasalla.

Voit päivittää tietosi jollakin seuraavista tavoista:

  1. S-mobiili-sovelluksen Minä-osiossa valitsemalla "S-Pankin Palvelut" ja "Asiakastiedot".
  2. S-Pankin verkkopankissa valitsemalla "Asetukset" ja "Omat tiedot".
  3. Jos sinulla ei ole vielä S-Pankin verkkopankkitunnuksia, voit päivittää tietosi vaihtoehtoisesti
    myös muun suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksillasi tällä sivulla.
  4. Varaamalla ajan asiakaspalvelupisteellemme osoitteessa s-pankki.fi/toimipaikat.
    Muistathan ottaa voimassa olevan passin tai henkilökortin mukaasi asiointikäynnille.