Miksi pyydämme sinua päivittämään asiakastietosi?
Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme – nykyisiltä ja uusilta – iästä, sukupuolesta tai lompakon paksuudesta riippumatta. Kysymällä tietoja takaamme yhdessä viranomaisten kanssa pankkiasiointisi turvallisuuden ja sujuvuuden. Voit lukea tietojen kysymisestä lisää verkkosivuiltamme
Muistutamme sinua tietojen päivittämisestä tarvittaessa tekstiviestillä ja sähköpostilla, jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Saatuasi viestin sinulla on 15 päivää aikaa päivittää tiedot. Jos et päivitä tietoja, joudumme poistamaan kortiltasi mahdollisuuden nostaa ja tallettaa käteistä.
Näin saat tunnukset
Edustatko yritystä? Päivitä yrityksen asiakastiedot