Hae helposti lainaa kaikkien pankkien pankkitunnuksilla.
Tervetuloa meille! Varaa aika, kun haluat henkilökohtaista palvelua jonottamatta.
Tässä voit varata ajan lainaneuvotteluun. Valitse haluatko käydä neuvottelun verkkotapaamisena tietokoneella tai tabletilla vai puhelimitse.
Etsi vapaita aikoja alueen, toimipaikan tai asiointiaiheen mukaan
Etsi sinulle sopiva toimipiste kaupungin, alueen, toimipaikan tai postinumeron mukaan.
Valitettavasti hakemaasi toimipistettä ei löydy. Alla näet muut lähimmät toimipisteet.
Valitettavasti hakemaasi toimipistettä ei löydy. Alla näet valittavissa olevat toimipisteet.
Voit hakea S-Lainaa helposti S-mobiilissa tai verkossa. Lainan hakeminen onnistuu myös muiden pankkien pankkitunnuksilla. Hakemus ei sido sinua mihinkään. Voit hakea lainaa yksin 30 000 euroon saakka ja tätä enemmän yhdessä toisen hakijan kanssa. Halutessasi voit myös varata ajan asiakaspalvelupisteellemme.
Hae kätevästi lainaa kaikkien pankkien pankkitunnuksilla.
Ladattuasi S-mobiilin puhelimeesi pääset saumattomasti jatkamaan hakemukselle.
Jos sinulla ei ole S-mobiilia puhelimessasi, voit tehdä hakemuksen myös verkkopankissa. Hakemuksen tekeminen verkkopankissa hoituu sujuvimmin tietokoneella tai tabletilla.
Käymme lainaneuvottelut hakemusten perusteella. Voit täyttää hakemuksen verkkosivuillamme. Hakemus ei sido sinua mihinkään ja voit täyttää hakemuksen, vaikka lopullinen kohde ei olisi vielä tiedossa. Hakemuksen täyttämisen yhteydessä voit varata ajan lainaneuvotteluun. Jos et varaa aikaa, olemme sinuun yhteydessä hakemuksen käsittelyn jälkeen.
Voit tehdä muutoksia nykyiseen lainaasi helposti verkkopankissa. Tarvittaessa tavoitat meidät lähettämällä viestin S-mobiilista tai verkkopankista.
Voit nostaa käteistä helpoiten pankkikortilla maksutta lähes tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalla. Tarvitset käteisen nostamiseen S-Etukortti Debit -kortin, kortin tunnusluvun sekä henkilöllisyystodistuksen (muovinen ajokortti, henkilökortti tai passi). Tallettaminen onnistuu henkilökortilla tai passilla.
Tarvittaessa voit nostaa ja tallettaa käteistä myös niissä asiakaspalvelupisteissä, joissa tarjotaan käteispalveluja arkisin kello 10-12. Jos nostat tai talletat suurempia summia, katso ohjeet verkkosivuiltamme.
Voidaksemme palvella sinua parhaiten, valitse tästä omiin tarpeisiisi sopiva säästämisen tai sijoittamisen muoto. Tapaat sijoitusasiantuntijamme puhelimitse tai verkkotapaamisessa.
Voit aloittaa säästämisen itsellesi sopivimmalla tavalla, suoraan rahastoon tai ottamalla Säästäjä-palvelun käyttöön S-mobiilissa tai verkkopankissa.
Voidaksemme palvella sinua parhaiten, valitse omiin tarpeisiisi sopiva säästämisen tai sijoittamisen muoto sekä arviosi kerralla sijoitettavasta summasta.
Voit ostaa rahastoja ja seurata sijoitustesi kehitystä helposti S-mobiilissa ja verkkopankissa.
Valitse alue, toimipaikka tai asiointiaihe nähdäksesi vapaita aikoja
Valitulle päivämäärälle ei valitettavasti löytynyt vapaita aikoja. Voit valita uuden päivämäärän kalenterista tai tarkastella alla näkyviä seuraavia vapaita aikoja.
Valitulle päivämäärälle ei valitettavasti löytynyt vapaita aikoja. Voit valita uuden päivämäärän kalenterista.
Valitettavasti emme löytäneet hakuehtoja vastaavia aikoja. Kokeile valita jokin toinen sijainti tai tarkista aikarajaus (aamu, iltapäivä).
Valitettavasti valitusta toimipisteestä ei löydy hakuehtoja vastaavia vapaita aikoja. Alla näet muut lähimmät toimipisteet.
Haluatko tietää lisää säästämisestä ja sijoittamisesta? Voit säästää helposti joko arkipäivän ostosten lomassa Säästäjä-palvelulla tai sijoittaa rahastoon. Tutustu säästämisen ja sijoittamisen vaihtoehtoihin ja vinkkeihin. Jos kaipaat lisää ohjeistusta, voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme.
Autamme mielellämme asiakaspalvelussamme, jos sinulla on kysyttävää.
Jos et ole vielä S-Pankin asiakas, ajanvarausta varten antamasi tiedot tallentuvat vain ajanvarausjärjestelmäämme. Tällöin säilytämme tietoja varaushetkestä siihen asti, kunnes varaamastasi tapaamisesta on kulunut kaksi kuukautta.
Voit lukea lisää henkilötietojesi käsittelystä tietosuojaselosteestamme, jonka löydät verkkosivuiltamme osoitteesta s-pankki.fi/tietosuoja.
Varausvahvistus on lähetetty antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja/tai antaamasi puhelinnumeroon tekstiviestillä. Saat kaksi vuorokautta ennen tapaamista muistutusviestin samaan sähköpostiosoitteeseen ja/tai antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä.
Merkitse varaustunnus itsellesi muistiin. Tarvitset tunnusta, jos haluat perua varaamasi ajan. Löydät varaustunnuksen myös varausvahvistuksestasi.
Asiantuntija soittaa sinulle ajanvarauksesi ajankohtana varauksessa ilmoitettuun puhelinnumeroon. Sinut tunnistetaan S-mobiililla, joten huolehdithan, että sinulla on S-mobiili tunnistaminen käytössä ennen tapaamista.
Verkkotapaaminen on helppo ja turvallinen tapa olla yhteydessä asiantuntijoihimme. Tapaaminen on videoneuvottelu, jossa keskustelet asiantuntijamme kanssa videoyhteydellä ja näet ruudulta keskusteluun liittyvää materiaalia.
Voit tunnistautua verkkotapaamisessa S-mobiililla, mobiilivarmenteella tai minkä tahansa pankin pankkitunnuksilla.
Jos haluat muuttaa varaamaasi aikaa, peru ensin nykyinen varauksesi. Perumisen jälkeen voit tehdä uuden varauksen haluamallesi ajankohdalle.
Olet saanut varauksen yhteydessä varaustunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Tarvitset varaustunnuksen ajan perumista varten.
Voit hakea tekemäsi varauksen vahvistusviestissä saamallasi varaustunnuksella.
Löydät varaustunnuksen vahvistusviestistä.
Jos et löydä varaustunnustasi, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Jos haluat muuttaa varaamaasi aikaa, peru ensin nykyinen varauksesi. Perumisen jälkeen voit tehdä uuden varauksen haluamallesi ajankohdalle.
Olet saanut varauksen yhteydessä varaustunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Tarvitset varaustunnuksen ajan perumista varten.
Jos et löydä varaustunnustasi, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Ajanvarauksesi on nyt peruutettu. Voit halutessasi tehdä uuden varauksen.
Jos haluat varata uuden ajan, varaathan sen käyttämällä aiemmin saamassasi tekstiviestissä tai sähköpostissa ollutta varauslinkkiä.
Pahoittelemme, toimintoa ei voitu suorittaa. Kokeilethan hetken kuluttua uudelleen.
Jatkamalla tallentamatta poistut ajanvarauksen vahvistamisesta, aikaa ei varata ja sivulle syöttämäsi tiedot menetetään.
Jos haluat jatkaa ajanvarauksen vahvistamista, valitse "Kumoa".
Jos jatkat perumatta aikaa, nykyinen ajanvarauksesi jää voimaan.
Jos haluat jatkaa ajanvarauksen perumista, valitse "Kumoa".
Tarkista täyttämäsi tiedot.
Tämä voi johtua siitä, että:
Tarkista varaustunnuksen kirjoitusasu, huomioi pienet ja isot kirjaimet.
Jos varauksen peruminen ei onnistu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.