Jussi Kärkkäinen FIMin instituutiomyynnin johtoon

26.5.2015

FIM saa uuden instituutiomyynnin vetäjän KTM Jussi Kärkkäisen aloittaessa instituutiomyynnin johtajana 8.6.2015. Samalla Kärkkäinen nimitetään myös FIM Oyj:n johtoryhmän jäseneksi.

Kärkkäisellä on yli 20 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä, varainhoidon myynnistä ja jakelukanavien rakentamisesta. Kärkkäinen siirtyy FIMiin Euroopan suurimmalta varainhoitoyhtiöltä, Amundi Asset Managementilta, jossa hän on toiminut Business Development Directorina vastuualueenaan pohjoismaiset instituutiosijoittajat.

Kärkkäinen saa johdettavakseen FIM:n instituutiotiimin, jonka toiminta perustuu vahvaan osaamiseen, näkemykselliseen sijoittamiseen ja aktiiviseen salkunhoitoon. Instituutiotiimin taustalla toimivat FIMin kokeneet ja palkitut salkunhoitajat.

Yhtenä Kärkkäisen päätehtävistä on kehittää FIMin kotimaista ja kansainvälistä instituutioasiakkaiden palvelua yhdessä FIMin Suomen ja Ruotsin yksiköiden kanssa vastaamaan instituutioasiakaskunnan tulevaisuuden tarpeisiin.

– Saamme Jussista erinomaisen vahvistuksen joukkoomme. Hän on kokenut, energinen ja oikeanlaisella positiivisella asenteella varustettu henkilö johtamaan FIMin instituutiomyynnin tulevien vuosien kasvutarinaa, kertoo FIM Oyj:n toimitusjohtaja Teri Heilala.

Lisätietoa:
Teri Heilala, FIM Oyj, puh. 050 306 3622 teri.heilala@fim.com
Jussi Kärkkäinen, puh. 041 468 6341

FIM on suomalainen sijoituspalvelutalo, joka tarjoaa yksilöllisiä ja monipuolisia sijoitus- ja varainhoitopalveluja. FIM on osa S-Pankkia.